هتلهاي خوب كيش

۲۵ بازديد

 

هتل ۴ ستاره پارميدا در اوايل اسفند ماه سال ۱۳۹۳ روبروي پارك شهر كيش افتتاح و شروع به كار نمود. اين هتل در كنار مركز تجاري كيش واقع شده و از موقعيت عالي جهت دسترسي به مكانهاي ديدني جزيره برخوردار است و مسافران تور كيش 96  كه در اين هتل اقامت مي كنند به راحتي مي توانند به مجتمع تجاري نزديك هتل بروند و هر آنچه را كه مي خواهند تهيه نمايند.هتل پارميدا از اتاق هاي ۱ تخته ،۲ تخته و سوئيت تشكيل شده است . اما امكانات ويژه اي كه در اتاق ها به گردشگران تور كيش عرضه مي شود شامل : حمام لوكس مجهز به وان ، سشوار ، تلويزيون ال سي دي و تلفن  مبلماني راحت ، نور كافي و پنچره هايي رو به مناظر شهر و... مي باشد.

مسافران با اقامت در هتل پارميدا مي توانند از امكانات آن مانند استخر ، جكوزي، كافي شاپ ۲۴ ساعته، رستوران ، اسپا ، اينترنت در اتاق و … به صورت رايگان استفاده كنند و سفري به ياد ماندني را تجربه كنند. همچنين هتل داراي سالن كنفرانس منحصر به فرد با اتاق هاي مالاقات در اندازه هاي مختلف مي باشد كه محل مناسبي براي سازمان هاي خصوصي و يا جلسات كاري و اداري مي باشد.

 

 

 

 

هتل گاردنيا كيش از پرطرفدار ترين هتلهاي ساحلي كيش, در سواحل نيلگون خليج فارس ما بين ميدان امير كبير و حافظ و در بلوار هرمز واقع شده است و با قيمت مناسب خود خدمات منحصر به فردي به ميهمانان تور كيش آذر 96 وگردشگران تور كيش ارائه مي دهد .هتل گاردنيا كيش در دو فاز هتلي و ويلايي تاسيس شده است كه سوئيت هاي ويلايي در محوطه هتل قرار گرفته اند .

مجموعه اقامتي و رفاهي هتل گاردنيا در زميني به وسعت تقريبي ۱۰٫۰۰۰ متر مربع از سال ۱۳۸۷ در ۳ فاز ساختماني با مجوز احداث هتل با درجه كيفي و خدمات رساني ۴ ستاره طراحي و شروع به ساخت گرديد . فاز ۱ ساختماني شامل ۲۱ واحد ويلايي با انواع اتاق هاي مجلل با فضايي دلباز و حريم فضاي سبز در سال ۱۳۹۰ به بهره برداري رسيد . فاز ۲ مجموعه گاردنيا شامل ساختمان اصلي در ۵ طبقه سرسراي باران , كافي شاپ نسيم , رستوران نخل, نماز خانه آقايان و بانوان , سالن اجتماعات و پخش فيلم و۳۶ باب اتاق شامل انواع اتاق ها در سال ۱۳۹۳ به بهره برداري رسيد.

تور كيش تعطيلات آذر 96

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.